ACP – Belastingservice | Belastingaangifte
Beste ACP-er,
Welkom op de pagina van de ACP Belastingservice. Ook in 2024 krijgt u als ACP-lid de mogelijkheid om uw belastingpapieren in te laten vullen door een van de professionals van belastingaangifteshop.nl. In maart en april worden de consults gehouden. Dit jaar kunt u een afspraak op een locatie maken of kiezen voor een telefonisch consult.
Telefonisch consult
Om een telefonisch consult in te plannen kunt u zich aanmelden via “afspraak maken“. Kies de datum van uw voorkeur en vervolgens ziet u welke adviseurs beschikbaar zijn op die dag. Daarna kiest u het tijdstip en kunt u de afspraak inplannen.
Mocht u op de betreffende datum toch verhinderd zijn, dan dient u dit minimaal 3 werkdagen van tevoren aan te geven. We proberen dan een nieuwe telefonische afspraak in te plannen.
Fysieke afspraak op locatie
Een fysieke afspraak kunt u voor de volgende locaties maken: Assen, Baarn, Dordrecht en Eindhoven.
Om deel te nemen kunt u zich aanmelden op de datum en locatie van uw voorkeur via onderstaande knop “afspraak maken“. Kies de locatie van uw voorkeur en u ziet de datum waarop u terecht kan op de locatie. Vervolgens kunt u een tijdstip kiezen en de afspraak inplannen. Mocht u op de betreffende datum toch verhinderd zijn, dan dient u dit minimaal 3 werkdagen van tevoren aan te geven. We proberen dan een nieuwe afspraak in te plannen, deze zal telefonisch zijn.
Kosten + betaling
Voor het invullen van inkomstenbelasting betalen ACP-leden € 25,- voor een aangifte voor 1 persoon en hetzelfde bedrag geldt ook voor een aangifte voor lid + partner. U wordt vriendelijk verzocht dit bedrag ad € 25,- vooraf te betalen via iDEAL of bankbetaling. Tarieven voor overige fiscale werkzaamheden waar u gebruikt van wilt maken: zie hieronder bij extra dienstverlening.
Leden die te maken hebben met grensarbeid, of een C- of M-biljet moeten indienen, verzoeken wij nadrukkelijk niet via deze agenda een afspraak te maken, maar via de volgende link Voor het opstellen van deze biljetten gelden onze normale tarieven minus de ACP-korting.
Brief van de Belastingdienst
Net als vorig jaar werkt de Belastingaangifteshop met VIA (vooraf ingevulde aangifte), indien u dit aangeeft bij het maken van de afspraak. Het voordeel hiervan is dat enkele zaken al juist zijn ingevuld en er daardoor achteraf minder aanpassingen gedaan hoeven te worden. Indien u uw aangifte met een VIA wilt laten indienen, ontvangt u van de Belastingdienst een brief met daarop een code. Deze code geeft u tijdens het telefonisch consult aan de Belastingconsulent.
Checklist
Wij verstrekken u ook de checklist met benodigde gegevens ten behoeve van het opstellen van uw aangifte(n) over 2023. Wilt u deze doorlopen en de benodigde documenten die u hierin tegenkomt klaar leggen voor de afspraak, als ook de aangiftebrief die u (in de meeste gevallen) van de belastingdienst ontvangt. Let ook op dat u uw politiepas c.q. legitimatie en de afspraakbevestiging bij de hand heeft.
Extra dienstverlening
Ook kunnen wij u helpen met overige belastingzaken als toeslagen, wijziging voorlopige aanslagen, en dergelijke. De kosten voor deze diensten treft u hier aan.
Locatie vol of geen geschikte datum? Neemt u dan aub contact met ons op bij voorkeur via email: info@belastingaangifteshop.nl of via het mailadres van uw Belastingconsulent als u altijd dezelfde consulent heeft (indien u geen email heeft kunt u bellen naar 0900-1100999).